Star_Trek_into_Darkness_poster.jpg

2013. májusában tekinthető meg a fanok számára az űr sci-fi második része. Bevallom őszintén, hogy az egész Star Trek univerzum egyszerűen hidegen hagy. Szeretem a sci-fit, mint műfajt és bár egy darab részt sem láttam a sorozatból, (sőt mitöbb, a mozifilmet sem láttam), mégis valahogy annyira idegennek érzem számomra. Többen ajánlották nekem az első részt, de nagyon sok olyan véleményt hallottam, hogy a film nyújtotta élmény csak annak igazán teljes és gigászi, aki keni-vágja a Star Trek univerzumot. Gondolom a fanoknak óriási hír lehet, hogy hamarosan jön a már beharangozott 2. rész, nekem például nem igazán, minden esetre elég jól néz ki a trailer. azt meg kell hagyni. Én ennek ellenére szinte biztos hogy kihagyom, hiába J.J. Abrams ide vagy oda, de a Star Trek, valamint a zsáner kedvelőinek úgy gondolom, hogy kötelező darab.


Karl Urban (Bones)
Benedict Cumberbatch (Khan)
Zoe Saldana (Nyota Uhura)
Chris Pine (James T. Kirk)
Simon Pegg (Scotty)
Alice Eve (Dr. Carol Marcus)



Rendező: J.J. Abrams
Forgatókönyvíró: Roberto Orci, Alex Kurtzman, Damon Lindelof, Gene RoddenberryProducer: J.J. Abrams, Bryan Burke, Alex Kurtzman, Damon Lindelof, Roberto Orci
Operatőr: Daniel Mindel
Vágó: Maryann Brandon, Mary Jo Markey
Zene: Michael Giacchino




A bejegyzés trackback címe:

https://philmexpo.blog.hu/api/trackback/id/tr454966103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása